6 januari (!!!!)

Nu känner jag mig lite dum, har lovat er en massa bilder och inlägg, emn har jag gjort nått ?? nej inte det, vet egentligen inte varför, har kollat in på bloggen nån gång, men tvekat varje gång jag tittat på "skapa nytt inlägg"-knappen..  vet inte varför men så hare varit, men tänkte komma med lite bilder och så nu iaf :)

har ju hänt massvis med saker då det var varit nyår och allt !! hade askul på nyår och var med massa trevliga människor, kommer helt klart bli ett nyår att minnas ! lär inte glömma förra årets nyår heller, men kan ju lova er att det här året var LAGOMT mycke roligare!


från nyår ;)


fotade syrran (fler bilder på facebook)




Nån annan än jag som ser nån likhet ?? Katherine från Vampire Diaries ;)


jaja nu ska jonathan ha datorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0