28 januari

haha 10 dagars blogguppehåll.. hmm illa, men ska verkligen försöka skärpa mig, men jag vet lixom inte vad jag ska skriva om :S händer typ inget nuförtiden...

jaja blir iaf bara ett snabbt inlägg idag för snart kommer emil så ag ska sitta barnvakt åt honom undertiden ehlin är på stepin  :) funkade superbra sist så det borde göra det idag med :)

sen sitter jag och funderar lite, har tappat 3 av ina lösnaglar nu, och det känns jävligt kasst, men kommer inte kunna ha dom varken vecka 6 eller vecka 7 då jag ska vara i stallet varje dag då, så snart ryker dom, dessutom är jag ganska less på dom, eller på henne som gör dom, för hon får don inte att sitta på mig, dessutom går det jääääävligt mkt snabbare att skriva utan dom.. har ju tappat på båda pekfingrarna, därför jag vet det ;) sen kanske det blir lite stavfel här och där, men hallå, jag ha inte varit utan lösnaglar sen höstlovet x)

har ju börjar sätta igång jako mer seriöst nu och det går jättebra, han känns finare och finare för varje gång, men ändå inte jättefin än, men det kommer nog med mer träning :)

haha fick ett par spetsleggins igår av mamma, har aldrig haft det förut, men jag gillade dom faktiskt :) taaaack mamma :)

åhhhh villl utomlands igen !!! hehe jag och mamma tyckte att det var en bra ide att vi skulle fara på höstlovet igen då jag faktiskt fyller 18 till hösten ;)  hehe pappa tyckte faktiskt inte att det var en så dum idé så man vet aldrig, men vi får väll se, det kostar ju en heeel del.. ahha men gillade argumentet jag gav:
jag: " men jag är ju faktiskt din enda dotter som någonsin kommer fylla 18!"
pappa:" ja kanske för att du är min enda dotter?"
haha :P

men men nu får det nog räcka för den här gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0