18 januari

Jävlar ! det tar sig, inlägg 2 dagar i rad ;) haha nä men sitter bara och funderar lite, fyller ju faktiskt 18 iår och då ska jag göra en tatuering, om inte 2 till och med..

Texten "don´t make a girl fall in love with you if your not ready to catch her" kommer nog bli ena, den texten passar så jävla bra in på mig, och den har jag faktiskt funderat på i över 1 år ( sen mitt liv förjade falla samman med andra ord) men sen även någon liten tatuering på benet. eller i nacken, vet dock inte riktigt hur den ska se ut, men något i stil med nån av syrrans, inte likadana såklart,  men sån stil på dom, ska se om jag kan gräva fram nån bild på dom :)

Så ser hennes ut, ingen vidare bild på den på benet, men ni ser ju typ stilen på den iaf :)




Haha ojoj, fiiina bilder ;) men där är ställena som jag funderat över, texten "Don´t make a girl fall in love with you if your not ready to catch her" på armen eller typ ljumsken(? vet inte riktigt vad man säger, men typ vid troskanten!:) ).
Och den andra tatueringen som bara är ett mönster på antingen benet eller i nacken :)

Vad tror ni om det ? vet ju ännu inte om det blir den texten, men jag gillar den.. mycket..

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kommer tyvärr säga det du inte vill höra - vänta ett par år! Du tror att du vet allt du vill nu, men saker o ting förändras - lovar! Puss o kram på dig sötsyster :)

2011-01-18 @ 19:23:51
URL: http://kraftochenergi.wordpress.com
Postat av: Julia

Tänk på att det kan bli fult sen om du har planer på att bli gravid någon gång i ditt liv eller typ får gäddhäng på armen om några hundra år typ :) Men texten var fin!

2011-01-19 @ 01:02:18
URL: http://jeulia.blogg.se/
Postat av: LottaN

Kloka kommentarer av Annelie och Julia!!! =)

2011-02-05 @ 21:40:22
Postat av: Madde

Kommer säkert att få både Annelie, Lotta o Julia emot mig men jag tycker absolut man ska tatuera sig. o dom som säger att man ska vänta tycker jag har fel. du tycker om texten nu och den betyder nåt för dig nu så då är det ju nu du ska göra den!! finns dom som gör gaddar vid 30 o ångrar sig så va fan do it mitt motto man ska göra saker nu för man vet inte vad som kan hända här näst livet är för kort för i vänta!!!! men lotta måste ju går med på det är klart!!! ångrar inte nån av mina tatueringar är minne av olika viktiga tider i mitt liv!!!

2011-02-09 @ 14:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0