9 februari

Insåg precis när jag skrev rubriken vad jag skrev i förra.. ska naturligtvis stå "8 FEBRUARI" inte januari, min hjälna fattar väll inte att tiden går så fort ;) haha

Men tänkte att jag skulle vara duktig att skriva ett inlägg idag också då jag fått klagomål på att jag uppdaterar dåligt.. dock förstår jag varför men men ;)

Hade iaf ett prov idag i svenskan om romantiken, och det gick väll ganska bra, typ iaf.. hatar vivvis prov.. men men, hoppas på ett g iaf :)

sen hade man hål till 12.10 så for hem till jonathan och sov lite innan han körde tillbaka mig till skolan för att veta att jag inte behövdevara med på psykologin... KUL.. så hade hål igen till 13.50..

btw gick jag på stan efter idrotten med underbaraste kitten :) <3 köpte 2 berlocker till mitt nya Thomas Sabo armband för 500 ! dyrt men fint :) en fyrklöver och en "diamant" :) sen gick vi och fikade på opalen :)

Snart blir det att dra till kussen och få behandling  och efter det ska jag fixa mammas naglar i några timmar.. suck..

imorron blire jobb och på fredag blire praktik och på lördag jobb och på söndag mysdag, men ska försöka uppdatera lite varje dag men vi får väll se ;)
Jobbade även igår så lite pengar tjänar man ju och det är NICE :)

sen måste jag bara säga TACK till Madde som är på min sida i tatueringsfrågan och håller helt klart med dig, det är nu jag vill ha den som en "symbol" över hur mitt liv varit, så man kan se tillbaka på det när man blir äldre ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0