16 februari

Ja idag har jag inte gjort så mycket förutom att ha varit på atg-kliniken då, har även bokat in en tid för findus som ska vaccineras och få en tatuering i örat, för vill verkligen vara på den säkra sidan när det gäller utekatter sen Cazper försvann, så nu har findus chip, halsband och snart tatuering :) så skulle det hända hhonom nå kommer det inte vara nå problem att få tillbaka honom (förhoppningsvis).

Fick ta ett blodprov och kolla på en massa tänder + en lös tand, vilket var både kul och intressant ! sen fick jag även disikera katt-testiklar ;) haha

varit hos jonathan på kvällen och inser att det närmar sig våran 6 månadersdag :) <3 fyfaan va tiden har gått fort asså ! <3

men nu ska jag sova så jag orkar upp imorron, vi skulle tydligen till luleå och kolla på nå hästar där, så det blir nog kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0