15 februari

Tjoo

Är typ astrött (som vanligt) och ont i huvudet.. men som vanlige med andra ord de senaste dagarna, har väll inte mått allt för bra, men sånt är livet, var ju iaf på praktik idag med men idag var det inte alls lika kul som igår eller som det kommer vara dom andra dagarna, för vi hade inte n enda häst idag, utan bara hundar och en katt som skulle vaccineras, och det tar ju inte alls lång tid så hade väldigt mycket dötid att bara sitta å inte göra något alls, och det är ju inte allt för kul, men imorgon är det mycket mer att göra vilket ät tur,, men vi får väll se hur många som avbokar sig pga kylan.. därför vi bla hade så lite idag.. men det förstår man ju..

sen har man hållt travkurs nu på kvällen också, men dock bara i 1 timme då det är så kallt så man inte kan göra nästan nå :/

men nu ska jag typ plugga på en uppgift jag inte fattar nå av, eller ena fattar jag, men inte den som mina klasskompisar har på företagsekonomin och administrationen, har ju ingen av de lektionerna, men måste ändå göra en uppgift med bara innehåll därifrån.. lite komstigt, men men, borde iaf kunna göra uppgiften vi fick på idrotten, för där var jag iaf med, var ju inte med på genomgången på fe:n eller adm ..

känner mig typ tråkig som inte lägger upp nå bilder, men har lixom inga att lägga upp, och känner inte att jag orkar lägga upp gamla egobilder så ni får bilder när jag har nya, eller iförsig hade jag kunnat sno lite bilder på fb från tjejkvällen, men kommer ett inlägg med dom senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0