14 februari

Idag är det ju alla hjärtans dag ( för er som har missat det) men såg bara min pojkvän snabbt på morronen när han körde mig till praktiken, gav han en chokladask, men den såg jag inte mkt av kan jag lova..

Men igår hade vi iaf en mysig dag :) Började med att han hjälpte mig i stallet ( med typ andnöd och sånna trevliga saker) sen drog vi hem till mig och sova lite innan jag for och fotade emil, efter det skulle vi ha världens myskväll som väll inte riktigt blev som den skulle.. men men, vi skulle iaf äta på Far East, men vänta nu.. hade dom stängt kanske ??!! Jo, det hade dom, dagen innan alla <3-dag har dom stängt.. jaja, drog iaf till Ming då och skulle käka där, men det var STÄNGT ?! vad faan lixom ?! då sket vi i det och drog på relaxen på en gång ist, och hade glömt biljetterna hemma så var tvungen att betala.. KUL.. men var supermysigt ändå <3 så vi käkade och så där, efter det srog vi hem till Jonathan och såg en film och käkade chips å dipp, sen hem till mig för lite mer mys innan vi somnade realtivt tidigt, iaf jag, han hade tydligen legat vaken, stackarn undertiden jag låg och sov och säkert snarkade då jag typ är sjuk..


Idag har jag iaf varit på praktik på hästkliniken här i boden, var kul, även om det inte fanns så mycket att göra, men har bla sett hur man kastrerar en katt nu ;) haha imorron var det inte så mycket kunder heller, många som avbokar när det är så kallt, och jag förstår dom fullt.. Nog för attd et hade varit roligare för mig om dom hade kommit , men men :)

Suttit påstyrelsemöte i 2 timmar nu på kvällen iaf men grym huvudvärk och feber, så nu ska jag sova så jag orkar upp imorron  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0