13 februari

Ooops, skulle ha bloggat igår men han inte , började jobba vid ju nere i stallet i heden sen for jag hem å bakade en kaka, tillbaka till stallet , sen vare snabbfix inför tjejkvällen som var helt awesome! :D
hade riktigt kul och vart RIKTIGT mätt ! :)

Idag då, for till travet imorse och tänkte " det här kommer ju inte ta så lång tid" brukar gå assnabbt att fixa där nnu när man är van vid att mocka storhästboxar och nu ska man mocka ponnyboxar, men fy faan säger jag bara stank i stallet och alla boxarna var hemska.. blää, blev att tömma ut det mesta ur alla boxar och köra in en massa nytt spån, men min älskling kom förbi och hjälpte till med att köra spån undertiden jag fixade allt annat  :)

For hem, och sov lite till och nu har man duschat och snart blire att fara och fota emil :) Efter det ska jag och jojjan iväg till Far East och äta gomiddag och sen gå på relaxen :) efter det blire filmmys och äta gott :) och varför allt detta då ?? Jo, imorgon är det alla hjärtans dag men jag kommer vara på praktik till 5 och kommer vara jättetrött efter det så vi tyckte att det skulle passa bättre med att mysa fullt ut idag ist :) <3 kommer verkligen bli suuupermysigt :)

men nu mst jag klä på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0