11 FEBRUARI

Haha , ser ni, jag lyckades med rubriken ;) har ju failat rejält när det gäller den dom senaste gångerna jag bloggat :P

Men tänkte bara skriva lite snabbt vaknade imorse och kände att jag typ håller på att bli sjuk.. great.. eller ??
Men drog iaf iväg på praktik, mockade lite och fixade i stallet, förberedde morgondagens hö och blandade mat, den gick jag hem då jag inte mådde helt bra, satt å tittade på nelly.com efter nå att beställa då jag inte skulle behöva betala nån frakt om jag beställer nå inom 4 dagar, och köpberoende som jag är satt jag och letade och letade efter nå fint men ändå billigt att köpa, men hittade dick inget, men ska kolla igen nu ikv om jag hittar nå :) kollad einte riktigt igenom allt som fanns, efter det var klockan  typ halv 12 såå gick och la mig då till 3 sen bara att börja planera middagen som fick bli fläskfilé med en gooood sås och jasmineris, riktigt gott vare, ikv blire att bara en tåårta som jag ska ta med mig till kitten imorronkväll då vi ska ha tjejmiddag med klassens tjejer, kommer nog bli askul ! :)

Men nu ska jag leta efter lite mer kläder, återkommer med bild om jag hittar nå lockande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0