11 februari

Höll fingrarna i styr, precis när jag skulle klicka på "beställ" så tvekade jag och ångrade mig, ska ju faktiskt göra nya naglar snart och då behöver jag pengarna, sen ska vi ju dra söderut i sommar också så det kan vara bra att spara lite pengar tills dess :)

Kände mig faktiskt väldigt duktig då jag hittade 3 klänningar och en bikini, men drog ner på det och tillslut hade jag bara en sak i varukorgen, men behärskade mig ännu mer :) och folk som vet hur jag är borde seriöst bli stolt över mig med tanke på hur dålig jag är på att hålla i mina pengar :P

ska nog gå ner och göra mig en fruktsallad eller nå med mkt c-vitamin så jag förhoppningsvis inte blir sjuk :) för har verkligen inte tid att vara sjuk i helgen ! Det går verkligen inte, och kan DEFINITIVT inte vara sjuk nästa vecka då jag ska praoa på ATG-kliniken då, och ska bli sååå kul att få prova på det som har varit en dröm för mig länge och är det fortfarande, bara man skulle ha lite bättre betyg så skulle jag nog faans atsa på att bli veterinär, men ska prova på nu hur det är och är det som jag tänkt mig måste jag faan börja satsa !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0