10 januari

jävlar , det tar sig ;) tredje dan i rad nu, men tänkte försöka börja blogga serisöt nu, har egentligen inte ett skit att skriva om, men sånt är livet ;)

Jobbat hela dagen idag och var gode kallt kan jag lova, ca -30 nere vid stallet.. brrrr...

fryser iaf som faan nu, så funderar på att göra mig en tekopp i väntan på matilda, ska fixa hennes naglar idag :) så tjänar nån extra krona då, och det skadar somsagt inte, att tjäna 1000 kr på en vecka  känns ganska så underbart :) är skyldig mamma lite, men inte alls nå mkt, men snart kommer dock lite kläder jag beställt.. hmm det är däremot illa x) men är 2 suuuuuupersöta kjolar som jag typ vart kär i, men vi får väll se om dom passar eller inte ^^ kommer dock få asbreda höfter i dom , men men, får nog stå ut med det, för älskar dom verkligen, och provade dom på hm i stan, men dom hade bara 34 och 38.. hade behövt 36 för 34 satt PERFEKT i midjan , men då satt den såklart inte alls bra runt rumpan å höften :/ och 38 satt typ bara allmänt löst så tänkte att då mst 36 sitta HELT perfekt ^^ :D men vi ser ju, dom kommer vecka 99 så längtar gode mkt till dess :)

känns iaf som att jag har lagat mat hela dagen, när jag inte har varit i stallet har jag lagat mat, han vara på stan en sväng och handla lite mat me mamma, men till lunch stekte jag nån biff och till det pommes å bea-sås :) riktigt gott, var verkligen hungrig då, sen till middagen gjorde jag hemmagjord pizza för första gången :) vart väll ganska god, men ska göra ltie annorlunda nästa gång tror jag :)

haha hmm vad ska man mer skriva om ?? Sitter och dunkar väldigt hög musik för att inte somna, är typ astrött... som vanligt x) är seriöst alltid trött, och då sover jag ändå inte lite.. känns som att jag bara äter sover och är i skolan/stallet, sen hinner jag typ inget annat.. det är lite illa, eller inte så lite kanske..


Kjolarna :)
Dom är samma modell men bara olika färger :)
bilderna är från H&M



Sen tänker jag övertala sanna att hon ska göra en header åt mig ;) så läser du det här sanna är det bara att du börjar ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Sannaa

Hahaha vecka 99..? Då får du allt vänta ett tag ;) Jajo ska göra en header när jag har tid, eller tid har jag men när jag inte är ute på missions ;D

2011-02-10 @ 19:26:06
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0