30 november

Hejsan hoppasn ! ser att det var ett tag sen jag skrev, har tänkt göra det flera ggr men andra saker har kommit ivägen, men nu skriver jag iaf, har julpyntat hela mitt rum nu, med massa ljus och lampor och tomtar, heeeeeeel mysigt ! :)

I morron är det 1 December, och vet ni vad det innebär ?! j juste, då får man öppna första rutan i sin CHOLADKALENDER !!! :D vilet betyder att det bara är 24 dagar till julafton, och jag har nästan köpt alla julklappar, men inte riktigt alla har några kvar..

har även varit och gjort nya naglar idag på annas nageldesign, vart inte riktigtt vanliga naglar idag utan blev med glittertippar, men jag gillart ;)
jaja ska plugga lite och sen sova !!

ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0