25 november

Hej!

Kände igårkväll att jag hade lite ont i magen, men tänkte inte nå mer på det, i morse när jag vaknade hade ja ONT i magen så stannade hemma från praktiken, vilket var tur, 5 min efter att jag rest mig från sängen fick jag kuta till toan... Och sen ytterligare en gång.. faan det är inte nice.. men vad ska man göra ?? i morron ska jag då vara frisk, och fara på skolan på min enda lektion, sen ska jag på praktiken i morron då jag missade den idag. men hörde av tessa att det tydligen skulle vara iskallt i morron.. men men

ska iaf snart sova, men övervägen att duscha nu så jag slipper det i morronbitti, men vet inte, är jättetrött även om jag legat i soffan HELA dagen..

ska bli skönt med helg sen, även om jag har stallhelg, men då får man tänka på lite annat, ska kasnke ut och köra muppen då oxå, men vi ser ju, beror på hur kallt det är :)

nefaan nu ska jag göra å vettigt (nästan iaf)

Kan väll lägga upp en bild på min nya klass, och mst säga att jag verkligen gillar den ! så är det nån i klassen som ser det här, ta det som en komplimang ;) haha


ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0