22 november

ojsan, hade tänkt skriva igår, men så blev det inte, för det hann jag inte innan jonathan kom, och i lördags var jag i sthlm, och mst bara säga det att jag är fruktansvärk äckligt less på mat för tillfället! för det är typ det enda vi har gjort i helgen.. bara ätit, ätit och åter ätit... iaf jag, men jag kan ju inte låta bli när det är gratis och don har en gratis mjukglassmaskin med.. iså det är intemitt fel faktikst.. men har gått upp 3 kg (till) så nu blire seriöst inge mer slisk! ska prova springa lite på gymet nån dag med då jag tycker att det är alldelens för kallt för att prova utomhus, har ju käkaat nya medicinen i lite mer än en veckam så om den hjälper borde jag se lite skillnad på andningen, men vi ser juh.

ska inte skriva så mkt mer för ska på praktiken, men jag tycker att det är väldigt kallt ute så är inte vidare taggad alls på att fara dit, men men är alltid kul när man väl är där, men jobbigt innan man kommit dit.. :)

kanske skriver ikv!

ciaooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0