19 november

Blir bara kort inlägg för ska sova nu, ska trots allt upp 5 i morron !! fy faan säger jag bara !

skrev ett inlägg på religionen idg, men det gick tydligen inte att lägga upp det, så det vsr ju lagomt kul... eller ??

men har typ preccis kokkit hem, har varit hos lisa och bakat pepparkakor med lisa,katt,sara och helena ! mycket skratt blev det då :)

Men drog hem innan dom slog på filmen, annars skulle jag inte ta mig upp i morron, hehe :P

var och red donna idag oxå, red ju med evve och joggis som alltid, och faaaaaan vad kull det var ! vill verkligen göra det igen snart!!!

men nu ska jag sova, och jag set att det är jättemkt stavfel i inlägget, men jag orkar inte bry mig.. för jag e trött !!

ciaooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0