18 november

Tjaa!

känner mig ganska duktig som kommer ihåg att skriva idag :P men blir bara ett kort inlägg för har snart bråttom :p

Ska iväg och träna på stepin med tessa, nog för att jag har träningsvärk sen sist, men men det blir nog bra ändå, ska dessutom köra dit med tessa i bilen ;) hehe hoppas att vi överlever ;P men det tror jag nog ;)

har avrit en ganska chill dag idag, har inte varit på skolan alls, men har haft praktik och började 7, så det var lite jobbigt, men det är såå kul att vara där :) kasnke till och med får helgjobb där ibland ! :) jag menar, hur perfekt skulle inte det vara ?

när jag kom hem därifrån vare bara en massa chill tills jonathan kom, pluggade lite och så, sen kom mamma hem och hjälpte mig med det sista, så i morron blire att lämna in sista saken jag ska göra på företagsekonomin :) känns riktigt skönt att man e klar med den kursen, tex så slutar jag 9.40 alla fredagar ;) och det e godejävlanice ;)

men ska skriva en logg om dagens praktik nu till min lärare, sen byta om !

ciaooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0