17 november

Ojoj, glömde skriva igår ;) ops my bad.. men nu kommer det ett inlägg och den som vänar på nå gott.. ;)

Nåja, livet leker , jag mår bra och har startat en ny livsstil :P eller nästan det iaf, men jag har slutat ätaonyttiga saker och har hållt mig i flera dagar nu ( nytt rekord för mig?) nä, skämt åsido, men det känns som att det kommer gå vägen det här, efter skolan gick jag och katarina till coop och köpte ltie saker, jag köpte en ananas,3 passionsfrukter, en mango och en låda physalis :) tänkte göra en exotisk fruktsallad till mig och mamma ikväll när vi är själv, just nu sitter jag och dricker ett glas nypressad apelsinjuice och bara njuuuuuuuter ! det är nog bland det godaste som finns, och nyttigt är det också, massor av bra C-vitaminer till min kropp ! :D

får se vad jag gör till middag idag, igår gjorde jag en jättegod kyckling- och pastagryta :) Suuuuupergott verkligen! hmmm vänta nu.. tror det blev lite rester över, så kanske tar det till middag idag med !

Sen är jag nästn helt pluggfr nu också, men ska nog göra lite företagsekonomi ikväll ändå, det e ju trots allt det sista jag ska göra på den kursen :)

Men nu mina vänner ska jag gå ner och tända en brasa, tycker att det är lite kyligt!

ciaaoooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0