15 november

Chill dag på skolan kan jag lova !
Började 10 med matte.. hade mouhttin (stavning vet nog ingen förutom han!!) samma lärare vi hade förra året, och han e typ blåst.. men men vi har iaf 2 st praktikanter som pluggar till lärare med på lektionerna så dom fick hjälpa ist :P
sen lunch, och eftersom jag går på diet nu blev det ett äpple till lunchen, var fortfarande mätt från frukosten då (måltidsersättning + halvt äpple).
Nästa lektion var engelskan, och jag skulle ju ha gjort ett prov då, men hanf rågade om jag ville göra provet i morron ist och göra en annan uppgift på den här lektionen ist, visst tänkte jag, varför inte lixom ?
haha men till det roliga i det är att jag fick ett sms av katt ikv att vi inte har nån engelska i morron, för att tryggve(läraren) tydligen inte kunde komma elr nå x) haha så blir att göra provet nästa vecka då :P

fick tillbaka 2 prov på svenska sen.... fick g på omprovet i psykoligi, tack och lov, men IG på candide-boken, men som tur är har hon valt att mann inte behöver göra om det även om det inte gick nå bra :P så det var ju lite possitivt iaf :)

sen bar det hem och iväg till praktiken här i heden, fick göra det vanliga där.
Kl 16.55 satte jag mig i bilen och KÖRDE till travet med mamma som sällskap ;) gick jättebra faktiskt! :) höll i kurs med pernilla, och sen körde jag hem igen :)

kom på nu att jag har några loggböcker att skriva till min lärare om praktiken, så ska göra det nu då jag inte har nå andra läxor ! kanske läsa lite hästfärger oxå då jag ska ha prov i det snart :)

ciaooooooooo



jag å min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0