14 november

Tjaa!!

Dags att skriva igen då ;P

sitter och äter lite kvällsfika, dvs en skål med 2 skurna apelsiner med lite yoghurt och müsli i :P verkligen ASGOTT !
Borde egentligen sitta och plugga nu, men tänkte skriva lite innan, annars kommer jag inte orka det sen :P

Idag är det farsdag som har friats med att brorsan kom förbi med barnen och vi åt lite gomat :) sen efter det lite fika (:@!!) vid 2 for jag och mamma till mormor och morfasr och vasr där ett tag, även moster och hennes sambo var där, så jag hjälpte henne med sin nya touchtelefon ;) med lite blandade resultat.. men i slutet tror jag faktiskt att vi hade lyckats :P så fikade igen ! (:@!!!!!!!!) innan vi for hem..

Pluggade (!!) faktiskt lite när jag kom hem , sen for jag och mamma ut och övningskörde ;) gick faktiskt jättebra ! var till ok och tillbaka plus lite på en körbana :) i morron blire nog att köra till travet!

när jag kom hem såg jag lite hockey, men det var inte så kul när sverige loosa.. jaja, inte för att jag egentligen bryr mig, men när jag kollar tycker jag faktiskt att dom kan vinna..

imorron äre fullt upp hela dagen ! men det är det alltid på måndagar..
först  skola, sen praktik i heden, sen hålla travkurs ! dagen börjar 10 och slutar typ 19.45 utan någon längre paus :p

ska se till att få i mih yoghurten nu så jag får börja plugga nån gång, för vill inte äta yoghurt i sängen där jag pluggar.. sås ak iväg å tända ltie ljus ( eller kasnke en brasa rentutav?!) och börja plugga !!

Ciaoooooooooo



kom även på att jag måste fixa designen på bloggen... hmm nån som är frivillig att hjälpa mig med det ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0