11 november

Jahapp, kände igår att jag hade lite ont i halsen , men var väll som inge mer med det, för det e ju ganska vanligt för mig, men nu imorse när jag vaknade, kunde jag inte svälja alls, halsen är jättetjock, och vaarje gång jag sväljer får jag jätteont i nacken, plus att jag har yrsel och feber! kul liv va ?
Så idag for jag inte på praktiken för det kändes verkligen inte bra i morse, nu har mamma ringt till läkaren så vi väntar på svar, men mst ändå ner till stan för att hämta p-pillrena... suck.. vettefaan om jag orkar det alltså..

jaja nu ska jag väll försöka få in lite positivt i inlägget oxå, om jag nu kommer på nå..

(efter ca 40 seks betänketid)

nupp blir inget positivt nu, för nu är faan inget positivt..

Kommer med en till rappotr ikv !

ciaaaao

Kommentarer
Postat av: matilda

men du din pojk är vell possitivt:) katterna :P

2010-11-11 @ 18:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0