10 november

Hehe, skulle ha haft 4 prov den här veckna, med det ändrades till 1 ;)  haha inget jag klagar på iaf :P

Har skaffat mig lite vuxdenpoäng idag då jag var och handlade, och inte nog med det, köpte även en blomma som jag för bara nån minut sen planterade i min klarröda snygga kruka :) Men det e sånt som måste göras, och är man själv hemma är det bara att fixa det :)

blir nog inte ett så lång inlägg för om 15 min kommer bussen, ska till Jonathan (som är min pojkvän för er som inte hängt med:)) jag, han och Hellström ska på hockey, Boden spelar mot Luleå rebels.
¨Hade iaf ett prov idag på skolan, och det var i psykologi, ganska intressant faktiskt, men mycket konstiga ord att lära sig.. så det gör det hela lite svårare, men tror att jag klarade det, var ju ett omprov då jag inte klarade provet första gången, men det borde jag ha gjort nu :)

imorro har jag praktik från 7 på morronen till lunchtid, sen ska jag på ungdomsmottagnningen coch fixa mer p-piller då mina tagit slut :)

blää, sitter och tittar på ett par solglasögon som jag hade på kanarieöarna och jag vill bra tillbaka !! att kunna ligga och sola till 5 på eftermiddagen är inte ofta, och det var sååååå skönt !
Undra när man får fara utomlands nästa gång ? ;P hoppas att det inte dröjer alt för länge bara ^^

mst se till att fixa mig nå helgjobb så jag får pengar, det behöver jag verkligen men frågan är om jag har tid med det eller om det blir för mkt med hästar,skolan,jobb och självklart måste jag ju offra lite tid på Jonathan ;P
såå då kan det bli lite mkt, men man kan ju prova och se, mest troligt blire på typ kvantum eller coop, men vi ser ju.

inte så länge tills man får lön från travet heller:P får ju lön nu när jag håller i en kurs på måndagar, får allt i en  sammansatt  lön till jul, så det ska bli riktigt nice, då kan man köpa julklappar och så :)

Haha blev lite längre än vad jag hade tänkt, men fick ändå med ganska mkt tycker jag !?

Men nu ska jag göra mig iordning och fara iväg, men det e sååååå kallt ute att det inte känns taggande alls att röra sig ens i närheten av ytterdörren.. fattar mig inte på dom som gillar vintern.. dom kan aldrig ha kört häst, för det e askallt att göra det.... jaja

kan bjuda på en bild från kanarieöarna ;)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

men ellen jag gillar ju vintern å nog har jag kört häst nog bara typ 9 år eller nått ;)

tänk på skoter ellen då klarar du vintern ;D

2010-11-10 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0