jadu

hejsan

har grymt tråkigt. snodde mammas bärbara dator så jag slipper gå tll datorn hela tiden, varför har jag inte tänkt på det förut, grymt underbart att ligga i soffan och se på tv samtidigt som man har datorn i knät, uuuunderbart...

hostar som faan fortfarande och e lika förkyld, så blir hemma i morron oxå.. och på fredag med.. tror jag, men jag lär inte bli friskare innan det

hah, har ju tappat smaken som alltid när jag e förkyld, och gjorde en ASSTARK soppa idag med MKT vitlök i, kände ingen smak alls, men halsen höll på att brinna upp xD tur att jag inte träffat nån anna än pappa idag då ;) annars hade nog den personen svimmat av min andedräkt, käkade nämligen samma soppa till middag ;) men vill man bli frisk så måste man ;) ahahahahahhaah

tog nyss ett härligt skumbad. haha findus såg väldigt nyfiken ut när han satt brevis och kollade på så lyfte upp han och doppade bakbenen i vattnet, sen sprang han i full fart ut från badrummet xD haha blir kul sen när dom ska få sig ett bad, bli att ha kläder på sig och klippa klorna på dom innan ;) annars kommer jag se helt misshandlad ut xD blir nog på söndag dom får bada, för mamma e i sthlm nu, och jag kommer nog behöva liiiiite hjälp tror jag nog... hehe


ska se tv nu och sen sooooova.. om jag nu kan det, e gode förkyld nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0