ja..

Suck, missade ju spanska i morse, sen tog jag närvaro på engelska och behövde inte göra nå mer.... så satt på skolan från kvart över 10 till halv 1 typ och fick veta att vi inte hade nån bild.. suuuuuuck... kunde med andra ord ha farit hem vid halv 11.. suuck... men men .

Drog å tränade sen, kommer ha grym träningvärk i morron men det är bra !

efter middagen for jag till sannas stall och fotade henne när hon red, gick jättebra för henne !!
Mycket bilder å filmer blev det då ;)
Sen när vi var tillbaka i stallet och inne i fikarummet bestämde sig magnum för att han inte ville stå på gången, så han tog sig ur grimman och stack ut..
Gode snygg han var när han sprang asså !
Men det tog lääääänge innan vi fick tag på han, vi var väll typ 7 pers som försökte :P haha

tillslut sprang idioten in i hagen så då var han fasst :P haha
fick iaf ett motoinspass på ca 1 timme iaf ;)

sen förljde jag med sanna hem, drog till irman sen och tittade på husbilar :P
Sen fick vi se den vi skulle ha :P och sanna den DUGER !! ^^ hahahah ^^

Körde moppe hem sen, och fy faaan va kallt det e asså ! inte niiice !

så blir sängen snart och värma sig ^^

Kommentarer
Postat av: sannaa

duger och duger.. den ska ju va PIMP!! som jag (H) typ fett stek

2010-05-12 @ 16:37:14
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0