det ska stå nå här.

Hejsan

Sjuk som faan, feber och grymt förkyld, ändå far jag till skolan för att skriva äckligt engelska nationella, gick åt h-vete hade ju hörförståelse först, och det gick ju som det gick, inte lätt att sitta och fokusera och lynnsa när man har feber och vill hosta hela tiden, men kände att jag inte kunde göra detr, skulle ju förstöra för alla andra då.. så det var 50 jobbiga minuter.. svarade nästan inte på nå..
sen hade vi läsförståelse, gick väll lite bättre men inte gick det bra..

hade ju utv.samtal efter och var bara grymt sur å irriterad, för hade sjuk huvudvärk då tabletterna slutat verka, så all feber var ju tillbaka, så ville bara dö, men läraren sa att om det inte gick nå bra kasnke jag skulle få göra dom igen om när jag e frisk, för hon tyckte inte att det var rättvist när jag var sjuk :P


men nu ska jag glömma det här och tänka frammåt på allt som kommer hända i sommar :P

bilresa till jönköping i mitten på sommarn
stlmresa i september
utlandsresa i slutet på sept

UNDERBART !!

blir ingen skola i morron iaf..
och det e sjukt hur mkt glass jag tryckt..

och när morsan kommer hem blire att färga håret !!!!! det är välbehövligt !


sjuuuuukling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0