9 maj !

blir bara snabbt inlägg, ska sova sen .

vaknade vid kvart i 8 hos amanda och drog till stallet och släppte up ponnysarna, sen bar det hemmåt för att sova ytterligare några timmar till !
Belv dock nååågra fler än tänkt, blev väckt 12 för lunch, sen sov jag till 3.. ha de tänkt fara på travet och se ponnyloppet, men jag missade det, men uppenbarligen behövde jag sova ?

jaja, möblerade om i rummet och städade (!!) det behövdes..

sen drog jag till amanda och vi gick och mötte sanna, han ju typ fram till henne innan hon kom ;) sen blev det wallanderfilm i hennes säng ! (y)

Drog hem typ dirr efter den och nu ska jag sova, annars kommer jag inte ta mig upp i morron, måste ju tyvärr på skolan..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0