6 maj

hejsan

ligger i soffan, som vanligt, har lixom levt i soffan de senaste dagarna, har bara varit uppe när jag har ätit typ...
men det e underbart, tv,data och "sovplats" på ett och samma ställe, det gillas !!

blir ingen skola i morron heller, mamma trodde att jag kasnke har fått lunginflammtion, så blire int bättre tills imorron ska vi på vårdcentralen och kolla upp det, men för tillfället käånns det faktiskt bättre, och jar känner smak igen !! det e typ UNDERBART !! hatar att inte känna nån smak -.-

blir så less oxå, finns verkligen ingenting att se på tv på dagarna, verkligen ingenting..
men ikv så finns det flera saker som jag ska se, för vad ska jag annars göra? hade ett uppehåll ikv på en timme när det inte fanns nå att se, blir kasnke att gå en promenad då, men inte med samma skor som jag hade igår.. aldrig mer dom skorna.. men ska ha typ "MBT-sandaler" tror jag dom hette, sulan är avrundad så det blir asjobbigt, så dom ska jag nog ha ^^ om jag orkar vill säga ;)

men nu ska jag se tv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0