5 maj

Hejsan

Inte sovit mkt inatt, förkyld som FAAAAn, inte kunnat andas elr nå, och så har jag hostat som faaan oxå...

känns seriöst som om att mina luingor har lossnat och att dom kommer upp ur käften på mignästa gång jag hostar...

Tror inte att jag kommer fara till skolan på hela veckan.. inte om det fortsätter såhär..

BLIR GALEN !! :'(

måste göra ett samhällsarbete oxå, men jag har typ ingen ork alls, att gå ner till köket var typ världens ansträngning -.- så får se om jag orkar göra det. måste göra det, men om jag ändå inte ska på skolan på fredag e det ingen brådska..

nu ska jag lägga mig i soffan och dö.. vill inte äta nå heller, för hatar att inte känna nån smak, men ska typ baka nå sen bara för att jag vet att det brukar vara gott.. rätt meningslöst, jag vet.

och idiot som jag e öppnade jag fönstrena i rummet lite igår, var SJUKT varmt och behövde få ut lite värme innan jag somnade, men tror ni jag kommer ihåg att stänga dom ?
självklart inte.. IDIOT..
höll på att frysa ihjäl i morse, säkert jättebra för förkylningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0