3 maj

Hejsan :)
orkar inte uppdatera om allt som hände i helgen tan läs http://amandamattssooon.blogg.se/ och http://indeeed.blogg.se/ om ni vill veta :P

Vart ju typ sjuk i helgen har legat hemma hos amanda och tryckt onyttiga saker och sett film typ :P

igår kom sanna å amanda till mig och vi såg 2012 och P.S I love you bra var dom, och grät gjorde jag när vi såg P.S I love you dock drog dom innan den var slut så fick se slutet själv :P

Idag då, hoppade över idrotten eftersom jag inte e frisk, drog till skolan och gick på svenskan, vilket inte gick allt för bra med tankt på hur jag mådde.. illa... skrev en lapp till mats om att jag var tvungen att dra hem, mötte han i korridoren sen, så får göra provet när dom andra är i Krakow.. bättre det iaf, då hinner jag både plugga mer och bli frisk..
hade feber när jag kom hem, var typ helt utmattad och har legat däckad i soffan hela dagen och ätit chokladglass och sen gjorde jag soppa..

ska hyra film via internet och sen ska mamma hämta ut dom efter att hon har tränat så jag har nå att göra ikv..
finns verkligen inget att se på tv när man e hemma på dagarna..

Måste till skolan i morron oxå, nationella från 12.20-14.50 sen utv.samtal 15.00... kul.... kommer vara DÖD...
Men ska inte till skolan nå innan nationella iaf.. det orkar jag inte..
Håller typ på att hosta upp mina lungor, så om nån e frivillig vill jag gärna byta med nån..

nu ska jag återgå till min ålskade soffa med mitt älskade täcke och typ dööö.... underbart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0