29 maj :)

Åh, underbar dag idag ! sov till typ 12, jääävligt skönt, fått typ 7 sms under natten..  brukar ALLTID vakna av sms, men hade tydligen inte gjort det :P haha

det stod mellan picknic med flickorna ochatt rida donna, och eftersom det skulle regna hela dagen och det småregnade här hemma så for jag och red, för inte kul att sitta å ha picknic i regn ^^ och fy faan va underbart det var, men min teknik (eller den lilla teknik jag hade..) har försvunnit helt !! haha så fail man kan vara, ghaha men men, har inte ridit seriöst på jag vet inte hur många månader nu haha, så det såg nog lite kul ut i början, men gick bättre i slutet ;) haha, vill å rida iegn!! UNDERBART!! har saknat det som faaaan, men nu ska jag ta tag i hästarna igen och hoppas verkligen att jag lyckas hålla igång allt !!

lyckades få en vrickad tumme på köpet oxå ;) haha inte nice kan jag lova, det gör ont xD

hah sen drog jag till travet och körde min älskling <3 , han brukasr alltid vara seg när man kör själv, men han sprang ASFINT idag ! äääälskar han ! plus att han hade öronen frammåt hela tiden <3 då känns verkligen allt underbart ! dock skvttade han en massa sand i mina ögon -.- haha, emnd ete  väll saker man får stå ut med ^^ och på sätt och is känns det bra att han skvättade, för det gjorde han inte förra sommaren, och då måste hans steg ha förändrats sen dess, och inte till det sämre precis <3

Älskar att hålla på med hästar, såå jääävla glad att jag gör det ! <3
Sen kom sanna till travet en snabbis oxå ^^

drog hem å käkade jordgubbar och pistagenötter ^^

nu ska jag duscha , sen blire att dra till amanda och grilla, sen sova där ^^ naaaaaice ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0