26 maj

Hehe ojsan ;) har helt glömt bort att blogga på ..hm, vad blire... 9 dagar ?! hehe, inte tänkt på det alls faktiskt :P

MKT har hänt under den tiden jag jag ju lova !

18 maj är ett datum jag kommer komma ihåg, för det var då jag å Olle blev tsm <3

22 maj är DEFINITIVT ett datum jag kommer komma ihåg, och vad kan det handla om inte hästen ?! Vi tävlade för första gången sen i juni förra året ( 11 månaders tävlingsuppehåll!!) och måste erkänna att han e inte allt för bra tränad iår, har varit aningn lat med träningen på honom, och vad gör han ?! jo ,han springer asbra och sänker rekordet med 5 (!!) sek <3 min underbara ponny kan ! nu blire bara lite mer träning och några fler snabbjobb så kommer det bli super, vill verkligen se vad han kan när han e tränad, eftersom han sprang så bra med relativt lite träning ! <3 kom 4:a men e SÅÅÅÅ NÖÖÖJD !! Älskar honom ! :') ingen tävling i sikte nu, lite dåligt med tävlingar i juni, men i juli blire att tävla!

Lycksele 10 Juli
Östersund 16 + 18 Juli
Boden 31 Juli

Fanns nån cup i boden, men var 2.10 och sämre, så tror inte vi kommer vara med i den :) men vi ser juh :)
Vet inte om det e nån tävling alls innan i Juli för oss ?? hmmm, måste kolla upp det, annars har vi mkt tid på oss att trimma ;) ojoj säger jag bara, då e det bäst att niser upp ;) haha :P
ÄLSKAR MIN PONNY !! <3

Har hänt mkt mer oxå, tex nerkastad i vattnet av pontus, shoppat en massa i luleå, fått veta att jag sommarjobbar på nordpoolen..(som jag förövrigt hade valt i förstahand ?!?!), insett att det e sommar då jag behövt sova med fläkt i mitt rum, failat på diverse prov, avslutat dataursen, haft en enormt chill vecka med totalt 6 lektioner..

ja, orkar inte skriva nå mer..



Mina hjärtan ! <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

bloggA KVINNA !!! =D

2010-05-29 @ 02:12:41
URL: http://amandamattssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0