17 maj ;)

Haha , inte bloggat nå i helgen  ;) han inte innan datorn krascha ;) hahahahah

men ja, vad kan man säga om helgen egentligen ?? haha vi hade gode jävla roligt, och öhm ja... vi stannar nog där ;)

haha gick bra för sanna på tävlingarna iaf :D haha ^^

men nu orkar jag int skriva nå mer om helgen ;)

har typ avlidit idag på skolan, faaaan va varmt asså !!! men men.. inte ska man klaga, satt iaf i bh (!!!) utanför skolan och solade i några timmar  med trevligt sällskap ;) haha

nu blire dusch sen stallet ^^ och köra underbara ponnyn ^^ start på lördag :D gode taggad på det kan jag ju lova :D haha :D hoppas bara att det går bra :D alla får komma och kolla tycker jag ^^


haha var gode varmt och då gav sanna mig en kalldusch ;)




vem e bäst på att göra grillspätt om inte jag ? ;) hahah eller iaf bäst på att sätta ihop dom ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0