14 maj

snart bär det av till sannas stall för att fixa magnum inför piteå, vet inte om ag har nämnt det nå, men jag ska till piteå hela helgen och vara med när sanna tävlar, och vi ska bo i en husbil och ha askul ^^ haha

igår förberedde vi det mesta,var tex och handlade mat för 900 (!!!!!!!!) kr !! haha xD 3 pers på en 3 dagar ;) men men ^^

Jag å sanna hyrde en kass film, eller filmen var bra, men den hackade som FAAAN hela tiden typ... inte nice alls. men men

Sen var jag gode trött, menv i skulle fixa nå musik till piteå och sanna failade x) hahaha
Sen spårade hon på fb undertiden jag halvsov i hennes säng ;) hahaha

sen när jag varit i stallet med sanna ett tag blire att dra in till stan för att hjälpa amanda frakta all våran mat till stallet där husbilen är x) hahahhahahhaha

sen bär det av till PIIIITEEEÅÅÅÅÅÅÅ :D

men nu ska jag fixa iordningallt här undertiden sanna duschar :P


NÅÅS PÅ TELEFONEN ALL THE TIME !!!! :D 073-5468346


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0