11 maj

Okej, nu e jag förbannad...
TÄNKTE faktiskt gå på spanska idag, men blir det så ? NEJ, för boden lokaltrafik är kass och bussarna är åt helvete !!
Kollade på tidtabellen för att se vilken buss jag skulle ta, då skulle det inte komma nån 7.40, som det alltid annars gör.. jaha tänkte jag.. inget att göra nå åt, men då skulle det komma en 7.55 så då tänkte jag ta den.
men när jag sitter på mitt rum ser jag att det kommer en buss 7.34 ?! missade ju den såklart, men kom bussen 7.55? NEJ SJÄLVKLART INTE ?!! vad har dom för problem ?!
missade den som gick 8.07 och det var helt mitt fel. tänkte att den gick 8.10 som vanligt, men dom har ju ändrat tiden med 3 äckliga minuter nu.. så nästa buss går 9.07....... TRODDE JAG.... men då kommer det en BUSSJÄVEL 8.26 ?!?!?!?!??!!

ASSÅ VARFÖR I HELVETE KOMMER DET BUSSAR NÄR DET INTE SKA KOMMA, OCH NÄR DOM SKA KOMMA KOMMER DET INGA ?!?!?!?

LAGOMT JÄVLA FÖRBANNAD MAN ÄR ?!

(och ja, jag har kollat på tidtabellen flera ggr, så jag vet att jag kollat på rätt ställe !! )

DESSUTOM går det inga kvällsbussar längre ?! sista bussen går från heden 18.42.......

BODENS LOKALTRAFIK KAN JU GÅ OCH DÖ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0