underbart :') <3 <3 <3

Tjosan :P

Drog till stallet vid typ  3, började med att köra jako, han fick gå ett långpass på åberget, och fy faan asså !
Vilket steg, Vilken energi, Vilken vilja ! VILKEN HÄST !! <3
Så jävla underbart det var när man kör honom och han springer som en jävla gud, när solen skiner och det e bara alldelens underbart !! Han tog ut steget, breddade på bakbenen och sprang med öronen frammåt ! säger det igen.. SÅ JÄVLA UNDERBART !! <3<3
Längtar som faan till sommaren och tävlingarna !!

Frös lite när jag kom tillbaka med honom, så tog kulan då och for ut och red, det var oxå underbart !! faan va jag har saknat det ! :'D Hon var oxå suuperduktig :')

Sen var det lilla köttbullens tur att springa ^^ Menar såklart lilla sue :) Hon fick gå ett ganska kort pass, hon var typ stressad och lite konstig, väldigt galoppig, så blev bara kort pass med henne :)

Kom tillbaka och hade en timme på mig att tömma alla boxar och fylla spån och byta vatten och ge mat , men det gick :) hade till och med 10 min kvar sen innan mamma kom :)


käkade middag och sen duschade jag , skönt vare..

Nu blire bara chill hela kvällen, slår väll kanske på en film och poppar nå popcorn elr nå :)

så jävla underbar ;* älskar dig <3


pussssssss ;*


Kommentarer
Postat av: Annelie

Låter som en härlig dag :D

2010-03-14 @ 20:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0