spanskaprov..

hejsan..

Jaa, sitter på spanska och har precis haft prov.. hehe skulle ha haft det förra veckan, men så blev det inte och det var ju verkligen jättelätt !! haha eller inte , hatar jävla äckelspanska !! jag har jäääävligt tur ifall jag får g på provet, men man kan ju hoppas på det.. vi lär ju se.

Fattar inte varör jag e så jääävla trött hela tiden ?! gick seriöst och la mig kvart i 10 igår !! :O det e inte normalt, har dessutom sovit ut hela helgen men  ändå e jag jättetrött :o det e inte normalt ! jag hatar att vara trött..  är nå allvarligt fel på mig.. eller kasnke ointe, men det känns som det.. men jag taggar då helgen iaf !! känns som om den kommer bli riktigt rolig :P både bad och så ska vi till klinten om det e bra väder, och sen händer det ju en massa andra saker oxå ;P hehe

och nu vettfaan vad man ska skriva, men orkar inte jobba med spanska nu så..

men iaf, jag e trött och jag fryser och jag e hungrig. och jag vill bara gå och döööö !! och jag hatar skolans datorer, segar som faan och låter som ett jävla flygplan typ när man har en skiva i dom.. det känna ju verkligen säkert..

men nu har jag klagat nog mkt känns det som.. ska iaf träna dirr efter skolan med tessa^^ hoppas att det blir lite mer effektivt än igår ;P hehe sen får man se vad man gör ikv, nått vill jag göra annars kommer jag bara somna på en gång !! Lessssssssssssss !!!

skriver nog mer ikv !!



Pussssssssssssss ;*
gillar dig, Mycket <3 ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0