pappersflygplan <3 <3

Tjooosan :P

Haha, säger bara en sak, vi hade redigt kul på skolan idag ;P hehe Jag lisa och sanna , och sen i slutet på dagen en massa andra underbara oxå ;P hehe
Pappersflygplan <33

eller allt var väll inte kul har varit redigt sur på skolan idag oxå, men vi behöver inte gå in mer på det nu....
slutade ju kvart i 2.. me fick sitta på ksolan till halv 4 för att skriva ett rpov som jag failade så jävla mycket på .. HATAR HISTORIA!
jaja, visste ju ändå att det skulle gå kasst, men tycker synd om dom som var i min närhet när jag skulle försöka plugga ;D
Hehe förlåt lisa för mitt utbrott med pappret (a) hehe, ja det visar väll typ vad jag var på för humör ?;P

sen följde martina med mig hem och vi tröck en massa kaka :D:D det gillas :D:D

sen käkade vi räkmackor :D MUUMS

sen drog hon och jag typ somnade.. vaknade och såg greys, och nu ska jag typ sova igen för jag e trött?!

OCH VET NI ?!?!:D:D:D:D:D
Mamma trodde att min bikini skulle komma typ i morron;:D:D jag blir ju lycklig då :D bara den passar !! :D
och det hoppas vi att den gör ;D

men nu ska jag sova ;P


pusssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0