ny hårfärg :)

Hejsan ^^

kanske dags att blogga igen då ?? var ju ett tag sen :)

satt uppe igårkväll och tittade på hockeyn. hejjade på usa, men självklar skulle canada vinna.. jajaj var iaf en grymt spännande match, dom vann faktiskt efter förlängning :)

sov till typ 12 idag , var GRYMT skönt ^^ och sen vare bara att typ börja städa.. mamma tyckte att vi skulle "storstäda" med andra ord flytta på varenda liten möbel och städa bakom och dammtorka och allt.. passade iaf på att möblera om när jag ändå höll på att flytta runt :) bästa möbleringen på länge faktiskt :P hehe, undra bara hur länge jag kommer ha det  så ;P

Färgade även mitt hår idag, blev MÖRKBRUNT, men lite fläckigt, så blir att köpa en till hårfärg och färga igen :) men vart ändå nöjd med färgen :)

drog till stallet sen och körde en extremt pigg ponny ^^ kul var det, han sprang med öronen frammåt hela tiden ^^ så söt han var ^^ och duktig oxå :)

for hem och tröck i mig lite mat, sen bar det av till stepin med sanna ^^
var inte taggad på träning ^^ och har ju varit sjuk läänge så var tungt att träna, körde väll inte allt för tungt, men var skitajobbigt ändå ! man märker hur mkt krafter man tappar på att vara sjuk.. inte bra, men  nu ska jag försöka hålla mig friskt så man kommer igång ordentligt med träningen ! det behövs till sommaren ! och det e definitivt bevisat nu.. ett par av mina favvojeans, som satt skitsnyggt förut sitter inte alls längre... får typ inte ens på mig dom, efter en lång kamp gick dom på.. men satt INTE snyggt ....... med andra ord har min röv blivit större -.- och det e ju precis det jag vill ?!?!? eller inte... -.- jaja...

nu blire chill hela kvällen ^^ käkade nyss en skål med apelsiner och mango, men e sugen på nå mer... nå onyttigt.. gäller bara att hitta nå ... :P hehe


pusssssssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0