hmm...

Tjoooooosan

Nu börjar jag bli såhär riktigt trött, och då sitter jag och funderar på allt och inget, och jag har själv insett att jag inte alls sover djupt på nätterna, vaknar typ av minsta lilla ljud..
Tex med mobilen, den hinner knappt vibrera klart innan jag håller i den och läser smset. det e ganska illa. men klarar inte heller av att slå av den, vilket jag väll egentligen borde göra, men det känns så fel, för tänk om någon verkligen skulle behöva få tag på mig ? ganska osannolikt mitt i natten, men man vet aldrig, skulle jag slå av den kan jag lova att jag skulle missa nå viktigt...
så man kan ju som säga att jag sover väldigt oroligt på nätterna, och det e inte bra, inte alls.

Och fråga mig inte varför jag siter och skriver det här,men jag sover typ nu, så blir att dra sig mot sängen, och förövrigt hoppas jag at jag får mina linser imorron, hade inte varit helt fel. insåg idag när jag åkte bil att jag ser verkligen kasst utan dom, och det e konstigt med tanke på hur litet synfel det är jag har, mend et e som att min hjärna e knäpp och inte kan fokusera alls...
Inte nice..

men nu ska jag sova.. har ju trots allt sovmorron imorron tack och lov !!

Mitt huvud gungar förövrigt itakt till någon underlig musik, men härlig gung iaf ...

Godnatt


pusssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0