HAPPYFACE x1000 :D

Hejsan ;P

Haha dagen på skolan var ju chill idag igen ;P
Data på morronen, geografiredovisning, lunch, engelska ;P hehe mkt seriös lektion där kan jag lova ;P jag och sanna har verkligen inget liv ;P men det visste vi ju redan ;P var då iaf roligare än att jobba engelska ;P
sen äckelspanska, totalt meningslös lektion, sista halvtimmen satt vi och "umgicks" bara, vi hade slutat men alla satt kvar och bara pratade ? haha :P meningslöst, ohja, men skulle ändå vänta på mamma så :P

JAG ÄR HAPPYFACE NU :D:D:D
Bikinin kom idag och överdelen satt perfekt :D:D underdelen måste vi dock byta storlek på , men tror den kommer bli asbra när den kommer :P eller hoppas på det ;P det lutar åt att ellen kommer bli PANK ;P hehe
skulle bli GRYMT glad om den satt bra :P

Men nu blire chill hela kvällen tror jag, vet inte om jag orkar träna (a) kände mig lite lat (a) fasst kasnke borde göra det ändå, blev typ astaggad inför sommaren då, så kanske ska träna bara därför ?! åhh, jag vet inte ... men sugen som faan på att bara ligga och lata mig !

Jaja, vi får se hur det blir ;)

skriver mer ikv  :)

pussssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0