:)

Tjosan :)

dagen på skolan var typ hemsk å jobbig...
Hade bild, vilket jag verkligen HATAR !! som dom flesta säkert vet brukar jag ochh mitt såkallade självförtroende ha små fighter ibland, vi hade en sådan idag.. jag brukar vinna, men idag höll jag på att förlora stort, och det gillas inte. och allt e tack vare våra underbara bildlektioner !
Fattar inte varöfr man ska bli tvingad till att måla en massa jäcla saker.. under tidspress.. (och då menar jag inte att hon sitter och tar tid, utan att bilderna ska vara klara innan lektionen e slut typ ) Och sån press hade vi inte på oss på korpen, då jag e en jobbig äcklig perfektionist klarar jag inte av att måsa slarvigt och snabbt, det funkar inte, dick håller jag på att släppa det mer och mer, tack och lov.. men än e det långt kvar..
så när man måste göra nått under tidspress som man verkligen hatar och inte kan alls överhuvudtaget går allt åt helvete !

fick iaf sluta lite tidigare tack och lov.

Drog å tränade då med tessa :P effektivare än igår vare iaf, men inte jätteeffektivt, sen vart vi less på en kärring som bara satt på en masin och typ pratade i telefonen... suuuuck.. jaja

har bakat en kladdkaka ikv (Y) den vart gryyyyyyymt god.. godaste på LÄNGE !!

Men eftersom jag e störd ( syftar på förra inlägget jag skrev om min sömn bla) så ska jag gå och sova nu.. och vad e klockan då ?? jo 21.10 ... jag e jättenormal !! jag vet..

Godnatt !

dissa mig -.- lisa var typ handikappad idag så hon tiggde snålskjuts hela tiden ^^




pussssssssssss ;*
Du gör allt lite lättare, för du gör mig glad ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0