.......

Tjosan !

Fy faan nu e jag less, nu kommer det ännu mer äckelsnö !!  och det gillas inte ! jag e fruktansvärt less på det här kalla äckliga vädret :/
Jag å mamma har planer på att faran utomlansd, men kommer inte riktigt bli som jag hade hoppats på:P för om jag vill åka i typ februari måste vi åka till typ australien för att det ska vara riktigt varmt å skönt för det är "vinter" på ställen som ligger närmare.. och det kostar liiite för mkt att fara till australien xD hade typ varit en dröm att få fara dit, e faktiskt ett av ställerna jag verkligen hade velat fara till, men man får hoppas att man vinner pengar nångång ;P så blir nog kasnke att fara antingen innan jul eller i typ april :P får väll se hur det blir :P men hoppas att det blir nå iaf !! hade varit underbart !

men u ska jag snart göra mig iorsning för att fara och träna med sanna och martina :P
men e sjukt trött så får väll se hur det blir ... hehe, och jag kommer inte orkar springa eller nå sånt jonnigt, ska bara köra styrke, men ska köra seriös styrke idag!! faktiskt :P

skriver kanske mer ikv !!


pussssssssssssss ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0