..

Hejsan..

Varit och tränat ikv med 2 st underbara svenssons :)
Sen blev det att titta på vampire diaries, missade när det gick på tvn, men såg det på datan, dock laggade det som faan då, men men..

Kommer ju vara ledig imorron, och inte e jag glad över det, hade hellre varit på skolan faktiskt.. ska på begravning, andra på bara nån månad, och andra i hela mitt liv..

Sitter nu och började tänka på allt, och det är inte bra, tårarna bara rinner ner för mina kinder.. Har lyckats hålla det inne ganska länge men nu går det inte mer.. ursäkta att ni måste höra allt det här, men måste bara få skriva av mig.
Så jävla jobbigt allt varit den här vintern.. Orkar inte med nå mer sånt här nu .vill inte, vill verkligen inte ..
Hade ingen kontakt med honom alls under sista tiden, men jobbigt som faan ändå..  Det var lixom min farfar!!
Asså vettefaan va jag ska skriva eller säga, eller göra, jag vet INGENTING! allt e bara tomt å jävligt nu ! faan ta den här vintern ??! vad faan har varit positivt ??
INTE ETT SKIT !

Ne, jag orkar verkligen inte med det här, det går inte, jag kan inte, jag vill inte.. allt e bra skit ! fuuuck !!

Jag vill bara drömma mig bort tills allt skit är över !


pussssssssssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0