:)

Heeejsan ^^

Typ grymt trött, men ska väll lyckas få ihop ett liitet inlägg iaf :P
vaknade ju av alarmet imorse... andra dagen på lovet man vaknat av alarm... inte nice :P men men, åkte till stan då och snackade med polisen.. hade ju verkligen mkt att säga oxå !! eller ?? haha inte riktigt va... men men , efter det var det träning med en viss Sanna Svensson ;P typ lat träning :P men lite gjorde vi iaf ;P hehe ^^

hem och käka lunch sen stallet och köra ponnysar  <3  Jako, den unga pigga (borde han vara iaf) ponnyn, var typ lat, medans sue gammelkärringen (som borde vara trött och less) var suuperpigg.. haha ombtta roller typ ??:P ne, men båda var duktiga, fick ju springa själv så ^^ måste se till att gixa så jag kör med nån nästa gång :P mycket roligare för alla ^^

sen jag kom hem har jag bara ätit, och ätit och ja.. ätit..  först middag (soppa lagad av mig) sen MYCKET chokladfondue med 1 mango, 1 äpple och 1 apelsin! var typ mätt efter det ?! men nu sitter man och trycker ostbågar och cooola ... jaja ^^ tur man ska träna imorron oxå ;P hehe

men nu ska jag sova för imorron e klockan ställd på halv 8 för att ta sig till step in på nån träff med nån tränarsak.. förstår inte varför, men jaja, blir nog bra, sen kommer förhoppningsvis Sanna dit om hon nu tar sig upp ;P hehe

Blir en massa mys med lisa och dom andra flickorna imorron oxå <3 faan va jag e glad att jag lärde känna er !! <3 <3 <3


pusssssssssssss   ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0