:D:D

Tjoooosan :D

Hahah för tillfället e jag pigg !! vet ni hur sällan det inträffar nuförtiden ? :D men men , e väll bara tillfälligt ? :P

Håller iaf på att baka en tååårta nu ^^ en chokladmoussetårta :D
Den är till min syster som kommer hem i morron,men det som blir över av tårtan kommer mina underbara kompisar få av på lördag :D och då ska dom även få kladdkakemuffins :D
hade tänkt göra daimglass oxå, men får se om jag ids det ;D hehe och ja vi kommer vara GRYMT tjocka i helgen :D haha, men det e tillåtet :D

Jag taggar på morgondagen kan jag lova :D
Bad med e uuuuuunderbara människor :D Lisa Wadenholt, Rebeka Larsson och Jonas Öman !! <33
Trore kan bli kul som faaaan :D
Sen får man se var helgen har att erbjuda annars ;D

Nu e tårtan halvt färdig ;P hehe så nu blire att börja med muffinsarna ;D
ska fixa moussen på tårtan snart, men den mst bli kall först ;D

haha känner att när jag slår av musiken kommer jag slockna på en gång xD haha så lika bra att låta den vara på ;D

Vet ni vad jag kom på ?;P kasnke inte överlever morgondagen xD sanna skulle tydligen döda mig ;D hehehehe undra vad jag gjort ? (a)


pusssssssssssssssss på mina underbara vänner ! ;* 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Inte lär det bli ngt över ;)

2010-03-25 @ 23:09:56
Postat av: sannaa

DU ÄR KÖRD, jag kom nämligen på att det var EN TILL som hade min telefon !!!!!

2010-03-25 @ 23:59:59
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0