;D

Tjooosan ;P

Sorry för dålig uppdatering ;P hehe
Men helgen har iaf varit underbar :P fredag var det trevligt umgänge med flera ^^ sov hos Wadenholt då oxå :D
Lördag var en riktig slödag ;P hem vid halv 3 sen baka en massa fika till travet och efter det blev man övertalad att fara och se film ;P
Vi såg Änglar och Demoner :) var faktiskt riktigt bra, men jag insåg att jag typ e trög när jag såg filmen;P haha, jaja , man kan inte alltid vara smart (a) (y)

Idag har oxå varit en mkt slö dag ;P har bara packat kakorna och lämnat dom på travet :P sen typ inte gjort nå mer :P eller bakade en till kaka som jag ska ha heeelt själv :D MOHAHA :P nästan iaf ;P

nu sitter man här och har precis beställt en bikini från nelly :D verjligen skitsnygg :P dock kostade den lite, så den måste verkligen sitta bra, annars kommer jag inte betala för den xD hehe , emn blir typ glad om den sitter snyggt :D:D

Ska sätta mig och se tv nu och invänta att pappa kommer  hem från min bror :P han har nämligen varit och köpt chips (a) så tycker att han kan komma nu ^^ (a)


Bikinin ^^ :D(synd man inte kan få kroppen på köpet ..xD)

pusssssssssssssss   ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0