:D :D :D

HEJSAN :D

Asså nu e jag glad ;P den här dagen har varit extremt jobbig *HOST* sanna och lisa förstår ;P

Efter skolan gick jag och sanna till opalen xD haha och det var ingen vacker syn kan jag lova ;D 20 ca kycklingmacka till sanna och räkmacka till mig :P sen varsin cola och varsin STOOR biskvi ;D  sen kunde ju inte tjockisen ( jag) låta bli att köpa en till macka :O doch orkade jag inte riktigt hela :P haha men men :P
sen en massa snack. ;P

När jag kom hem hittar jag ett paket från nelly på bordet ;D BIKINIUNDERDELEN HADE KOMMIT :D:D
Då vart jag typ happyface x1000  :D  Dom satt typ bra , krävs dock lite mer träning på självförtroendet för att det ska bli bra, men jag e på god väg till att ha ett bra självförtroende, så det blir nog bra ;P
så nu e jag happyface :D

Men nu måste jag gå :P ska byta om och sen dra till stepin och träna med sanna :P och kasnke hannes om han joinar oss :P haha


SKRIVER MER IKV :D

Allt känns underbart nu ! mitt liv har fått en vändning känns det som :D

pussssss ;* 

Kommentarer
Postat av: sanna

att den gör ja ! =D <3

2010-03-15 @ 21:49:37
URL: http://indeeed.blogg.se/
Postat av: sanna

du är DÖD om du gör det ahahahhahhaa xD

2010-03-15 @ 22:08:50
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0