;D

Tja :P

Fy faan va kul vi hade idag på skolan, eller vissa var ju extremt mobbade ? ! haha ;D tur man överlever sån behandling ;P hehe
Haha dom skrev vissa saker ( ...nämner inte vad...  ) på bord och diverse andra saker, typ skor, papper och på MIG ?! haha
sen blev jag totalt nerklottrad med en bläckpenna, och sen det en massa målarfärg ;P tro mig, det var inte vackert, ett tag blev jag kallad för hulken ?! haha och det var pga min fiiina nya kroppsfärg... sen fick jag blå färg på näsan .. undra av vem ?!?!?! SANNA SVENSSON behöver ju inte känna sig utpekad.. nej nej ;P då ville hon dessutom måla mig till en smurf.. men vi var inte riktigt överens om det ;P haha
Mycket seriös bildlektion, man skulle kunna tro att min bild var gjord av en treåring, asså jag kan inte ens måla en bild med färdiga linjer, jag lovar att en treåring skulle göra det bättre xD det går ju inte bättre när man måste försvara sig hela tiden heller ?;P men sannas sko fick igen för det :P

Nä nu blire chill hela kvällen, borde plugga till mitt matteprov som jag kom på att jag har i morron,  men det e ju lätt när böckerna e på skolan ?! fuuck....jaja, vad gör man ?

Tog iaf nyss en powernap på typ 1 timme å 10 min:P fy faan va skönt det var och jag e typ fortfarande trött xD haha
kommer väll dock inte kunna somna inatt, men men :P

nä ska nog se tv nu :)








pusssssss på DIG ;*

Kommentarer
Postat av: sanna

VÄNTA BARA ASSÅ, min stackars sko x( HAHAAHA

2010-03-16 @ 21:28:09
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0