;D

Heejsan ;P

tränat idag med sanna ;P hehe var extremt seriös träning kan jag lova ;P har vackra filmer på henne ;P MOHAHA ;P bra att ha om men behöver hämnas någon gång ;P hehe
Tvingade dit hannes ett tag oxå ;P haha.. och jag körde bänkpress xD första gången ;P orkade faktiskt stången (y)
haha ..

hade typ asont i ryggen när jag kom hem, kändes typ grymt spänd å konsitg, tror jag ska försöka beställa en tid hos en massör och få den fixad.. skulle vara grymt skönt..

Bikinin kom ju idag :P haha men jag kommer då int lägga ut nån bild på när jag har den på mig.. hehe, utan e det nu någon som absolut vill se den får den personen säga till eller helt enkelt vänta tills jag har den på mig ;P

många roliga saker har hänt idag kan jag lova ;P

men nu kallar sängen på mig ;D

pusssssss ;*
Du gör det lättare för mig att ta mig igenom dagens svårigheter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0