åt helvete med allt ..

tjosan...

Säger bara en sak !!! och det är att skolan kan ta sig i röven och försvinna från mittt liv !! jag pallar seriöst inte det här, det går inte, och jag kan inte .. inget går ihop för mig inom skolan längre, inget e logiskt å inget fungerar...
kommer inte kumnna göra provet i morron.. kommer typ få ig i svenska ?! inser ni hur illa det e då !!???
jag har små funderingar på att hoppa av skiten..
men samtidigt, vad faan får jag ut av det ?? inte ett skit !!! men det får jag å andra sidan inte får jag inte ut nå om jag stannar kvar heller...  för det enda som händer nu e att jag bryts ner inifrån och det lilla självförtroende jag lyckats bygga upp under lång tid försvinner innan jag ens hunnit blinka.. mkt trevligt, och jag vet att jag klagar som faaan nu .. men i helvete heller att jag orkar bry mig o det ?!
de flesta har säkert slutat läsa nu, men för er som fortfarande läser mina äckliga klagomål måste jag väll tacka antar jag ?? iaf.. tack till er..


men nu ska jag gå och lägga mig i min säng och cutta sönder mig.. det behöver jag...
Skolan kan ta sig i röven.. och det är vänligt uttryckt kan jag säga...

ingen ide att ens försöka plugga nu .... HEJ IG ----- !! trevligt att träffas igen !!

Trevligt att man har huvudvärk oxå, gör ju verkligen livet bättre!

åhhhhhhh.......


pussss ;*
du får mig att tänka på annat, på saker som jag blir glad av
<3

Kommentarer
Postat av: LisaThe Hoe

du är söt endå ellen! och jag gråter och skär mig om du hoppar av D;

2010-03-30 @ 00:00:19
Postat av: matilda

hoppa inte av gumms :) byt linje då typ bygg el nå med mindre plugg:)<3

2010-03-30 @ 20:04:28
URL: http://mmatildanordstrom.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vännen då! Även om det känns hopplöst o du hatar världen - försök stå ut! Det är det enda man kan göra tyvärr... Försök se ljuset i tunneln - sommarlovet är inte långt borta och där före har du påsklov o allt :) kram på dig!

2010-03-30 @ 20:16:03
Postat av: martina

tror inte att skolan har nån röv ;p

men keep fighting ellen, fan inte länge kvar nu till lov å allt ;D

2010-03-30 @ 20:59:18
URL: http://martinasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0