åhh ^^

Tjoooosan ;D

har inte uppdaterat på ett tag, men har helt enkelt glömt bort det xD haha har haft en massa andra saker att göra ^^
har iaf haft en underbar helg kan man lugn säga ^^

Och den har till största delen tillbringats med jonas ^^
sen har man varit med alla flickorna och fikat tååååårta :D riktigt mums vare kan jag loova ;P

i fredags var jag och badade med jonas, lisa och rebecka :D kul vare sen var jag å jonas på stan ett tag innan vidrog hem till han :)

lördag vare fika med flickorna, sen var vi hos lisa och bara umgicks typ :P och drog ut en sväng på stan :P
sen till baka till lisa och bara invänta skjuts :P och den kom vid 3 typ ? :P hahaha

Taaaack lisa för att jag fick vara hos dig <3<3 love you hoe !

åkte lite bil, sen gick vi och la oss vid 5 haha :P


kom hem för typ 1 ½ timme sen :P

men fryser om faaaaaan nu så blir att ta sig en varm å skön dusch ;D
kommer ett inlägg me lite bilder om ett tag oxå ;)
kanske slänger in ett inlägg ikv oxå ;D


pusssssssss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0